Jom "Click"

Thursday, June 16, 2011

Selamat Hari Bapa..


Abah, Ayah, bapa, papa, daddy, walid, Baba atau apa saja panggilan korang untuk bapa diluar tu.. Aku sini ingin mengucap selamat Hari Bapa kepada semua bapa dan terutama untuk MY ABAH. Semoga abah diberikan kesihatan yang baik hani doakan..

Mengimbau balik kenangan bersama abah, pernah sekali tu, zaman aku kanak2 lagi mmg aku betol2 tersentuh sgt dengan apa yg abah lakukan pada aku masa tu. Hari tu, aku demam. jadi, aku tak pegi sekolah lah mmg panas badan aku hari tu dan masa abah dah siap2 nak pegi kerja dia sempat dtg ke bilik aku tengok aku yg sedang demam. aku pun buat2 la tido. hehehe. Tapi, aku terkejut sangat ketika abah pegang kepala aku dan sambil menangis dia harapkan aku cepat2 sembuh. samapai sekarang aku terinagt abah menangis sebab aku. huhuhu..


Abah, Hani sayang sgt kat abah..
Sampai akhir hayat hani.......

No comments:

Post a Comment