Jom "Click"

Monday, January 24, 2011

Suri Rumah Tangga...

Lama rasanya tak update blog ni... huuhuh.Minggu lepas 1 Minggu aku bercuti, tapi bukan kemana pun dok rumah jek.. hehehe. walaupun bercuti dirumah tapi aku rasakan kepuasan dapat cuti dan rehat2 kat rumah.. Lagipun aku baru dok rumah sendiri..Feel rumah baru tu masih ader lagi... hahahaha. Lagi la bertambah2 seronok rasanya.. Terasa betol2 mcm suri rumah tangga lak.. hikhikhik.. Yela pagi2 bangun siap2kan En. Suami nak pegi keje.. buat break1st untuk En Suami. Tgh hari aku masak lunch walaupun en. suami tak balik makan tgh hari tapi untuk aku makan la.. heheheh. Petang2 sementara tunggu en. suami balik keje aku boleh g umah mak.. Bestnye la hidup kalo mcm tu hari2. Seronok rasnya rasa 1 Minggu kehidupan Sebagai suri sumah tangga sepenuh masa...


Inila dia seorang suri rumah tangga sepenuh masa untuk 1 Minggu.. hehehehehe
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

2 comments:

  1. kalau aku mau hari2 kuar shopping jer kot,.. bosan nyer pasal..

    ReplyDelete
  2. tapi 1 minggu ni jek rasa yg betol2 suri rumah tangga.. hehhe. selalunyer balik keje dah penat..

    ReplyDelete