Jom "Click"

Wednesday, January 5, 2011

Tension Tempoh Jem....

Hari ni pagi2 lagi dah ujan lebat.. Syukur Alhamdulillah bumi ni di simbahi hujan. Tapi yg tak tahan tu jem terlalu teruk pulak hari ni.. Pagi2 keluar dari rumah jek dah start jem.. stgh jam lebih jem kat dalam kawasan perumahan (Taman Medan).. Mula2 ingat nak kua taman dato' harun bayar tol pun bayar tol la.. tapi tengok2 dah jem panjang giler, aku pusing balik nak kua ikut taman medan tapi lagi terok jem nyer.. aduhai.. naper la kalo hujan je mesti nak jem. Tension betol la.. Last2 aku keluar ikut taman dato harun balik tapi nak minta maaf pada kereta2 yg lain yg terpaksa aku potong Q ye.. *sori* kalo aku tak buat camtu jawapnyer kol bape lak aku nak sampai opis... hehehe :D. Hari ni aku sampai jam 9.30 pagi.. terok betol la...


No comments:

Post a Comment