Jom "Click"

Monday, March 7, 2011

Opah Pergi buat selamanya... :(

Bersama Opah pada Raya Tahun 2010.. Raya terakhir bersama Opah.

Innalillah.. Opah telah pergi meninggalkan aku buat selama-lamanya pada tanggal 28/2/2011 jalm 8.45 mlm.. aku pasti merindui opah..

Pada jam 7.30 mlm ketika aku baru pulang dari tempat kerja, mak call aku ajak balik kampung lagi.. padahal semalamnyer aku baru je balik kg tengok opah sakit.. tapi masa aku balik kg hari ahad tu aku tengok opah dah nampak ok.. dah boleh sembang2 dgn aku. dari cerita mak aku sebelum tu dia mmg taknak makan n minum lansung.. Tapi, masa aku balik kg ahad hari tu, habis secawan susu aku suapkan dia sambil sembang2 dgn opah.. em...

Tgh aku siap2 nak balik ke kampong aku dpt call dari mak aku lagi.. mak ckp.......... opah dah takder dah...Innalillah... akku terus kelam kabut siap untuk balik kg secepat mungkin. En suami pun jadi kelam kabut gak sebab dia tengok aku dah nangis2..



*Semoga Opah ditempatkan di kalangan golngan org yg beriman..  Hani pasti akan merindui opah buat selamanya... *

No comments:

Post a Comment