Jom "Click"

Tuesday, March 22, 2011

Pulut Durian




Nyam-nyam sedapnyer Pulut Durian.. hehehhe.
Malam tadi dok melayan permintaa En suami punyer selera.... 
Petang balik keje aku dok citer kat dia yg aku teringin sangat nak makan durian. Alih-alih dia lak yg teringin makan durian ngan pulut.. Aku sebenarnyer bukan nyer la tau sgt nak masak pulut ni ha.. hahaha.. Selalunyer Pulut ni kukus senang sikit, tapi umah aku ni mana la ader kukus.. (em.... pasni kena beli satu kukus yg kecik la..) terpaksa la aku masak pulut tanak atas dapur.. em.. hangus sikit jek.. heheheh. 
bahan2 yang diperlukan untuk makan pulut Durian ni..


 Yang Penting sekali mestila ader Durian kan.. :p
 


 2) Pulut yang telah dimasak.. hehehe


3) gula & santan



ni pulak gambar aku nyer En suami yang tengah kopek durian.. hehehehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|


No comments:

Post a Comment